- Hatékony időgazdálkodás, a feladatok nyomon követhető delegálásával és a határidők betartása a rendszer által küldött értesítések segítségével.
- A jogi dokumentumok egyszerű előállítása és benyújtása, valamint folyamatos verziókövetés.
- Beépített számlázási modul, pénzügyi információk nyilvántartása, számlák kiállítása az automatikus NAV adatszolgáltatás feltételeinek megfelelve.
- A cégkapuhoz kapcsolódó naprakész dokumentumkezelés, a bejövő levelek kezelése, és nyomon követése.
- Optimalizált munkaterhelés a transzparens információ kezelésnek köszönhetően.
Képzeljen el egy egyedülálló platformot, amelyet az ügyvédek produktivitásának és üzleti tevékenységének javítására, valamint a folyamatos adminisztratív terhekkel járó kockázatok kiküszöbölésére terveztek.
A szoftverről
A Praetor egy olyan praxismenedzsment szoftver, amit kifejezetten ügyvédi irodák számára fejlesztettek. Úgy alkották meg, hogy a nagyobb, komplexebb működésű ügyvédi irodák számára is hatékony segítséget jelentsen az adminisztrációs feladatok ellátásában.
Ügyek nyilvántartása
• Teljes körű elektronikus ügynyilvántartás
• Intelligens ügykategorizálás
• Ügyfélalapú megközelítés
• Könnyű keresés
Levelezési napirend
• Bejövő és kimenő levelek teljes körű áttekintése
• Postai levelek
• Cégkapu-összeköttetés (bejövő üzenetek tömeges érkeztetése)
• E-mailek
Időmenedzsment
• Határidő-követés
• Feladattervezés
• Események áttekintése
• Naptár
Kontaktok kezelése
• Ügyfélnyilvántartások
• Kapcsolattartói címtár
• Érintett kontaktok szerepköre
• Hatóságok rögzítése
Jelentések és elemzések
• Szűrés és elemzés
• Jelentésminták
Speciális eszközök
• MS Office
• Cégtár – céginformációs adatbázis
Dokumentumkezelés (DMS)
• Wordben történő munkavégzés
• Intelligens sablonok
• Dokumentumok számozása és verziókövetése
• Revíziós archívum
• E-mailek, cégkapuüzenetek, postai levelek
• Speciális keresés a dokumentumokban
Időnyilvántartás és számlázás
• Kimutatások készítése és számlázás
• Áttekintések és jelentések
• Tevékenységek, költségek (előre meghatározott fix díjas szolgáltatások rögzítése)
• Számlázás (összeköttetés a számlázz.hu-val)
Technológia és biztonság
Tanúsítások, megfelelőségek a szerverközpontban
• ISO 9001 minőségirányítási rendszer
• ISO/IEC 27001 információbiztonsági irányítási rendszer
• ISO/IEC 20000-1 információtechnológiai irányítási rendszer
• AQAP 2120 Honvédelmi Minisztérium tanúsítványa
• A régióban egyedülálló TIERIII besorolással rendelkező szerverközpont
A Wolters Kluwer Hungary Kft. tanúsítása
• ISO 9001 minőségirányítási rendszer
Kérjen személyre szóló online bemutatót és nézze meg, hogyan tárolhatja adatait biztonságosan a Praetor rendszerben.